Уважаеми Дами и Господа,

    XVIII-та Конференция на БААСТ и XV-ти Международен годишен симпозиум на БОТА ще се проведе в Конгресен център „Адмирал”, к.к. Златни пясъци, в периода от 15 май 2025 г. до 17 май 2025 г. 

     

    1. Организатори на Конференцията:

         БЪЛГАРСКА АСОЦИАЦИЯ ПО АРТРОСКОПИЯ И СПОРТНА ТРАВМАТОЛОГИЯ 

    БЪЛГАРСКА ОРТОПЕДИЧНА И ТРАВМАТОЛОГИЧНА АСОЦИАЦИЯ

    2. Научен и организационен комитет:

    Научен комитет Организационен комитет
    проф. Андрей Йотов доц. Калин Михов
    проф. Асен Балтов д-р Петьо Братоев
    проф. Диян Енчев д-р Максим Загоров
    проф. Христо Георгиев д-р Владимир Стефанов
    доц. Антони Георгиев д-р Явор Пукалски
    доц. Венци Росманов д-р Стоян Иванов
    д-р Христо Мазнейков  

    3. Важни дати на Конференцията:

    • Ранна регистрация на делегати в Конференцията – до 18 март 2025 г.;
    • Краен срок за изпращане на заявка за участие с доклад и приложено резюме – до 18 март 2025 г. на emailvarnameeting@gmail.com
    • Потвърждение от Организационния комитет за прието участие в Научната програма – до 04 април 2025 г.
    • Стандартна регистрация на делегати в Конференцията – от 19 март 2025 г. до 02 май 2025 г.;
    • Късна регистрация на делегати в Конференцията – от 03 май 2025 г. и на място;
    • Вечеря „Добре дошли"15 май 2025 г. 20:00 ч. – Основен ресторант хотел „Адмирал“, к.к. Златни пясъци;
    • Откриване на Конференцията16 май 2025 г. 08:30 ч. – Конгресен център „Адмирал”, к.к. Златни пясъци;
    • Официална вечеря16 май 2025 г.  19:30 ч. – Основен ресторант хотел „Адмирал“, к.к. Златни пясъци;
    • Закриване на Конференцията – 17 май 2025 г. 12:00 ч. – Конгресен център „Адмирал”, к.к. Златни пясъци.

    4. БЛС и БАПЗГ акредитация:

    • Кредитните точки се определят от БЛС в съответствие с научната програма на Конференцията. Електронен сертификат с фиксирани кредитни точки от БЛС може да бъде изтеглен от сайта на ВАСТЕЛС един месец след провеждане на Конференцията.

    • Сертификат от БАПЗГ може да бъде изтеглен от сайта на БАПЗГ или да бъде получен от техен офис.

    5. Официален език на Конференцията:

    Български език и английски език. По време на Конференцията се осигурява симултанен превод.

    6. Участие с доклад:

    • Краен срок за изпращане на заява за участие с доклад - до 18 март 2025 г. на e-mailvarnameeting@gmail.com . Необходимо е да бъде изписано заглавието на доклада, както и авторския колектив на български език и на английски език;
    • Потвърждение от Организационния комитет за прието участие в Научната програма - до 04 април 2025 г.;

    Забележка: Доклади, включени в научната програма на Конференцията, ще бъдат презентирани в рамките на 10 минути.

    7. Заявки за резервация могат да се правят чрез:

    Моля да вписвате Вашите данни за обратна връзка (телефони и/или e-mail), както и необходимите данни (фирмени или лични) за издаване на фактура.
    Всички участници на Конференцията е желателно да заявят и съответно заплатят своето участие предварително. Регистрацията на участниците на място в Конгресен център „Адмирал” за получаване на делегатски материали ще започне от 16:00 ч. на 15 май 2025 г. на Регистрационното бюро на ВАСТЕЛС.

    Фирмата организатор се ангажира за оказване на пълно съдействие на участниците по време на Конференцията:

    • Регистрация на участниците;
    • Хотелско настаняване;
    • Предоставяне на материали за Конференцията;
    • Обща информация и координация.

    8. Заплащане:

    Банкова сметка за плащане на суми в лева:
    ВАСТЕЛС-България ЕООД
    Банка ОББ България
    Разплащателна сметка: 
    IBAN: BG80UBBS81554037752800 
    код: UBBSBGSF

    9. Анулация:
    Всички заявени резервации са валидни 5 работни дни, през който период трябва да бъде осъществено реалното им заплащане. При неспазване на това условие, резервацията се анулира без предупреждение от страна на организатора.

    При заявка на анулации на хотелско настаняване и/или такса регистрация до 24 март 2025 г. /включително/ се възстановява пълната сума по плащането. При частични или пълни анулации от 25 март 2025 г. суми не се възстановяват.

    При банков превод, банковите такси са за сметка на наредителя на сумата.
     

    Заповядайте в Конгресен център „Адмирал", к.к. Златни пясъци!

    Предварителна програма

    15 май 2025 г.

    16:00 – 20:00 Регистрация и настаняване на участници
    17:00 – 20:00 Предконферентен панел. Дискусия – новости, тенденции и стандарти в ортопедията.
    20:00 – 23:00 Вечеря „Добре дошли” – Основен ресторант хотел „Адмирал“

     

    16 май 2025 г.

     

     

    08:30 – 08:45 Официално откриване на Конференцията
    08:45 – 10:30 Първа научна сесия
    10:30 – 11:00 Кафе пауза
    11:00 – 13:00 Втора научна сесия
    13:00 – 14:30 Обяд – Основен ресторант хотел „Адмирал“ 
    14:30  – 16:00 Трета научна сесия
    16:00 – 17:30 Четвърта научна сесия
    17:30 – 18:00 Общо събрание на БААСТ
    19:30  – 23:00 Официална вечеря – Основен ресторант хотел „Адмирал“

    17 май 2025 г.

    09:00 – 12:00 Пета научна сесия. Закриване на Конференцията.

    15 май 2025 г., четвъртък

    15 май 2025 г. 16:00 – 20:00 Регистрация и настаняване на участници
    17:00 – 20:00 Предконферентен панел. Дискусия – новости, тенденции и стандарти в ортопедията.
    20:00 – 23:00 Вечеря „Добре дошли” – Основен ресторант хотел „Адмирал“

    16 май 2025 г., петък

     

    16 май 2025 г.

     

     

    08:30 – 08:45 Официално откриване на Конференцията
    08:45 – 10:30 Първа научна сесия
    10:30 – 11:00 Кафе пауза
    11:00 – 13:00 Втора научна сесия
    13:00 – 14:30 Обяд – Основен ресторант хотел „Адмирал“
    14:30  – 16:00 Трета научна сесия
    16:00 – 17:30 Четвърта научна сесия
    17:30 – 18:00 Общо събрание на БААСТ
    19:30  – 23:00 Официална вечеря – Основен ресторант хотел „Адмирал“

    17 май 2025 г., събота

    17 май 2025 г. 09:00 – 12:00 Пета научна сесия. Закриване на Конференцията.

    ЛИЧНИ ДАННИ

    На Английски език
    На Английски език
    На Английски език
    На Английски език
    С условията за поверителност на личните данни, които Вастелс-България спазва, можете да се запознаете подробно ТУК.
    (Фактура се издава на фирмата или на лицето, извършило плащането.)

    Такси участие делегати:

    Делегати Ранна такса,
    заплатена
    до 18 март 2025 г.
    Стандартна такса,
    заплатена
    от 19 март 2025 г.
    до 02 май 2025 г.
    Късна такса,
    заплатена
    от 03 май 2025 г. и
    на място
    Членове на БОТА * 280 лева 330 лева 380 лева
    Нечленове на БОТА 340 лева 390 лева 440 лева
    Специализанти ** 140 лева 200 лева 280 лева
    Кинезитерапевти,
    Рехабилитатори,
    Медицински сестри ***
    100 лева 100 лева 180 лева
    Студенти ** 100 лева 100 лева 180 лева

    Таксата за участие на делегати включва:

    достъп до научни сесии и научни прояви;      

    достъп до изложение фирми спонсори;      

        делегатски материали;      

    участие във Вечеря „Добре дошли“ на 15 май;      

            участие в кафе паузa на 16 май;

            участие в обяд на 16 май;

            участие в Официална вечеря на 16 май;

            електронен сертификат за участие с кредитни точки от БЛС.

    Таксата за участие на делегати НЕ включва: хотелско настаняване

    Забележки:
    *Членове на БОТА, които не са заплатили годишен членски внос към Асоциацията за 2025 г., трябва да заплатят членски внос в размер на 100 лева, за да бъде приложена преференциалната цена за такса регистрация за членове на БОТА.
    **Специализантите и студентите е необходимо да предоставят заверен документ, удостоверяващ статута им.
    ***Кинезитерапевтите, рехабилитаторите и медицинските сестри трябва да предоставят информация за месторабота.
    Посочените цени са крайни с включен ДДС, чл. 86 ал. 1 ПП на ЗДДС.
    One file only.
    10 MB limit.
    Allowed types: gif, jpg, jpeg, png.
    One file only.
    10 MB limit.
    Allowed types: gif, jpg, jpeg, png.

    Хотелско настаняване:

    Хотел „Адмирал" Цена в лева на стая
    Единична стая Делукс Стандарт 173 лева / нощувка
    Единична стая Делукс Море 182 лева / нощувка
    Двойна стая Делукс Стандарт 220 лева / нощувка
    Двойна стая Делукс Море 240 лева / нощувка
    Цената включва: една нощувка, закуска на бюфет, Wi-Fi, сейф в стаята, ДДС
    *Паркингът се заплаща допълнително на място – рецепция хотел – 20 лв./ден, до изчерпване на местата.
    Посочените цени са крайни с включен ДДС, чл. 86 ал. 1 ПП на ЗДДС.
    Важна информация: Участници в Конференцията, които НЕ са заявили и заплатили предварително хотелското си настаняване, могат да бъдат настанени при заявка в момента на регистрация само при наличие на свободни стаи в посочения хотел. Фирмата организатор НЕ поема отговорност, ако при регистрация на място, няма налични места в посочения хотел.

     

     - При липса на специални изисквания за храненето, изберете стандартно меню.
    - При хранителни изисквания или проблеми, моля изберете специална диета и дайте допълнителни насоки.

    ЗАПЛАЩАНЕ И АНУЛАЦИИ

    Потвърждение на Вашата заявка за участие и хотелско настаняване ще получите до 5 работни дни от датата на изпращане на Вашата заявка. В случай, че не получите потвърждение до 5 работни дни, че е приета и обработена Вашата заявка, моля да се свържете с фирмата организатор на Конференцията на телефон: 02 931 11 17 или мобилен телефон: + 359 886 49 15 44 – Иглика Ганева.

    Всички заявени резервации са валидни 5 работни дни, през който период трябва да бъде осъществено реалното им заплащане. При неспазване на това условие, резервацията се анулира без предупреждение от страна на организатора. 

    При заявка на анулации на хотелско настаняване и/или такса регистрация до 24 март 2025 г. включително, се възстановява пълната сума по плащането. При желание за частични или пълни анулации от 25 март 2025 г. - суми не се възстановяват. 

    Заплащането на всички заявени услуги (хотелско настаняване, такси регистрации) се осъществява преди протичане на събитието.

    При банков превод, банковите такси са за сметка на наредителя на сумата.
     

    Моля, отбележете на банковия документ:

    1. Вашето име 
    2. Конференция БААСТ-2025 
    3. За какво плащате (такса участие, хотелско настаняване, друго)

    Уважаеми Дами и Господа,

    При интерес за участие със спонсорски пакет в XVIII-та Конференция на БААСТ и XV-ти Международен годишен симпозиум на БОТА е необходимо да заявите желанието си на мейла на ВАСТЕЛС-България ЕООД - events@wasteels.bg, след което ще Ви бъде предоставена цялостна информация и указания за всички детайли и условия за участие на Вашата фирма и на фирмените представители в периода на Конференцията.

    Oцветените в червен цвят щандове са вече резервирани